piątek, 21 sierpnia 2015

warsaw

Wolę nie patrzeć na kalendarz i dalej żyć w przekonaniu, iż wakacje trwają w najlepsze i trwać będą - dłużej niż tydzień. Niestety mam przeczucie, że moje nadzieję są żmudne i pewnego pięknego dnia obudzę się będąc już prawdziwą maturzystką. Odpędzam te złe myśli i staram się cieszyć ostatnim wolnym od stresu powietrzem. W tym tygodniu oddałam się totalnie hulanką i swawolą i spędziłam chyba najlepszy tydzień tych wakacji. W poniedziałek równo o 7:10 wsiadłam do Polskiego Busa w Katowicach i pognałam z przyjaciółkami prosto do Warszawy.  Do jednego z najcudowniejszych miast w jakich byłam. Aż wole nie myśleć ile kilometrów na nogach narobiłyśmy krążąc w kółko. Podążając nieudolnie za nawigacją i przybliżając to oddalając się od obranych lokalizacji. Jedno jest pewne- było tego sporo. Odwiedziłyśmy miejsca, które dotychczas widziałyśmy tylko na zdjęciach i Snapchacie. Spotkałyśmy tyle świetnych osób- Maff, Wujaszka, Figurskiego, Rzeźniczaka, Siczka, Honey. Spełniło się moje marzenie, od czasów gimnazjalnych. W końcu pojechałam do Wawy!  Jak i wiele mniejszych. Spędziłam niesamowite chwilę i zdobyłam całą masę cudownych wspomnień. Jestem mega szczęśliwa! Na pewno jeszcze nie raz odwiedzę tą tętniącą życiem stolicę.











































7 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę uwierzyć w to, że za tydzień zacznie się znowu szkoła. :(
    Bardzo fajne zdjęcia! :)
    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiękne włosy a co do postu bardzo pomysłowy :D
    zapraszam : http://sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa potrafi zauroczyć :3
    co do spotkania Rzeźniczaka to ooo matko ale zazdroszczę :D ja mieszkam w Wawie na co dzień ale oprócz meczu nie udało mi się go nigdzie spotkać a tym bardziej pogadać albo zrobić zdjęcie. Szczęściary z was ;P
    zapraszam do stolicy jeszcze nie raz bo jest co robić i zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to polowałyśmy na Wujaszka w Sketchu, a tu on! na pewno jeszcze nie raz przyjadę :*

      Usuń