piątek, 24 lipca 2015

ustka-łeba



W końcu po ponad tygodniowym odpoczynku od bloga wracam wypoczęta i gotowa do wszelkiego działania. Wyjazd nad morze minął tak szybko, jak nigdy dotąd. Szczególnie ostatnie trzy dni. Muszę przyznać, że długo upierałam się, żeby jednak nie jechać. Szkoda było przegapić okazje posiadania pustego domu na ponad 10 dni. Kolejnym argumentem przeciw był mój wiek i niechęć spędzania kolejnych nudnych wakacji z rodzicami. No tak, chyba najbardziej bałam się tej bezczynności i ograniczeń. Mimo wszystko zdecydowałam się. Główną przyczyną był fakt, że jechaliśmy do rodziny. Bardzo chciałam poznać krewnych ze strony mamy, bo taka okazja mogła się nigdy więcej nie trafić. Zwłaszcza że mieszkają ponad 600 km ode mnie. Teraz mogę podziękować mamie, że "zmusiła" mnie do tego wyjazdu. Mimo paru nudnych momentów, bawiłam się świetnie. Poznałam prawie połowę rodziny, mogłam bliżej poznać ich nadmorskie zwyczaje, tradycje itd. Ciocia i wujek okazali się mega fajnymi osobami do których mogłabym wpadać co tydzień. Reszta rodziny również. Mogłabym tak opisywać każdy dzień, bo codziennie dużo się działo, ale to chyba nie ma większego sensu i tak trochę się rozpisałam, wątpię żeby komuś chciało się to przeczytać, więc zostawiam was ze zdjęciami z telefonu. Więcej widoczków z aparatu dodam w osobnym poście.

































życzę wam udanych wakacji! :*

35 komentarzy:

  1. Piękne widoki, myslę ze dobrze, że zdecydowałas się pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia to zawsze fajna pamiatka po dobrze spędzonym czasie ;-) Nad morzem jest fajnie, nawet gdy nie jest za ciepło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, a temperatura ok 23 stopni jest znacznie lepsza niż 35 stopniowe upały ;)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie byłam nad polskim morzem :) Fajnie, że jesteś zadowolona z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow I am in love with the pictures, your blog is amazing<3 Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam jechać w tym roku do Ustki, ale ostatecznie padło na Kołobrzeg :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach co za piekne widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za cudowne krajobrazy! :) Razem z chłopakiem też wybieramy się do Ustki w te wakacje, oby pogoda dopisała jak Tobie. :)
    Obserwuję. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Red Riding Hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne widoki, też przydałby mi się taki wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia ! ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę, mega ci zazdroszcze tego wyjazdu ;) ja w tym roku nigdzie się nie wybieram :/
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj mnie również przydałby się taki wypoczynek. Niestety, a może stety? Awansowałam i przepdało mi 5 dni wolnego. Co prawda dostałam za nie pieniążki ale wolałabym gdzieś wyjechać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulację! stety stety :D zarobisz więcej i wybierzesz się na wymarzony urlop ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. co tam morze, góry to dopiero przygoda :D

      Usuń
  15. haha Wakacje z rodzicami nie zawsze są nudne :D
    Ah zazdroszczę Ci tego wyjazdu, tam jest tak pięknie!

    Zapraszam do mnie, czy mogłabyś poklikać u mnie w poście ?
    Serdecznie dziękuję: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. I dobrze, że zdecydowałaś się jechać, polskie morze jest piękne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) zawsze warto jeździć, skoro masz taką okazję i ktoś Ci to proponuje :P
    moi rodzice przestali proponować mi wakacje ;) ;P chyba mają mnie już dość :)
    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że ci się podobało :)
    też już chcę nad morze.. ;o
    ładne zdjęcia :))


    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w łebie bardzo dawno temu! Uwielbiam polskie morze

    Pozdrawiam gorąco

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, a ja przed wczoraj właśnie wróciłam z Ustki. Po zdjęciach poznaję niektóre miejsca ;)

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam przebywać nad morzem, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam morze, choć nie przepadam za ciepłem :)
    Pozdrawiam ciepło ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia :) zazdroszczę takiego wypadu :D
    Obserwuje i również zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piekne widoki! Zazdroszcze;)
    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo a ja z okolic Ustki jestem :) W Łebie też kawałek fajnego czasu spędziłam :D

    http://nammaniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń