piątek, 10 lipca 2015

fringe





Ostatnio mimo wakacji, braku szkoły mój czas wolny był w dużej mierze ograniczony. Dlatego dopiero w środę udało mi się pierwszy raz od dłuższego czasu odwiedzić przyjaciółkę w Bielsku, a przy okazji skoczyć na zdjęcia. Tym razem przejrzałam na oczy i nie powtórzyłam błędu sprzed tygodnia. Zdecydowałam się na krótkie czarne spodenki, które sama skróciłam jakiś czas temu. Bluzeczka mimo dłuższych rękawów idealnie sprawdza się na gorące dni.





















bluzka - bershka
spodenki - second hand
buty - vans
okulary - chiński market
torebka - h&m
naszyjnik - no name

W niedziele wyjeżdżam nad polskie morze, mam nadzieję, że uda mi się nie zaniedbać bloga, zrehabilitować się i dodać nowy post już we wtorek. Życzę wam udanych wakacji! 

34 komentarze:

  1. Fajnie. Czern i biel zawsze razem wyglada dobrze; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! chyba jedno z moich ulubionych połączeń ;)

      Usuń
  2. Great look dear!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna boho stylizacja. Podoba mi sie bardzo Twoja bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, zdecydowanie czerń i biel wyglądają zawsze dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspirujący blog ! Warto regularnie zaglądać. Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Blog! ;) czerń i biel jak zawsze razem wyglądają dobrze ^^
    Zapraszam do mnie początkującą blogerka :)
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominuję Cię do LBA! Więcej informacji na moim blogu http://byjolanta.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te torebki z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka :)
    Zapraszam do mnie: ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka z frędzelkami świetna. <3 W ogóle pokaż więcej buzi ^^

    www.avangardovo.blogspot.com <- prowadzę bloga niecały tydzień, wpadaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :**
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so sweet. I really like your necklace and the handbag. A perfect outfit for summer. Great post.

    LEJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. świetna bluzka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu bluzki, masz rację mimo dłuższych rękawów są cieniutkie i świetnie się sprawdzają. Według mnie są trochę w stylu boho/hippie.. A w połączeniu z czarnymi dodatkami tworzą coś nowego, to lubię! ;) Obserwuję!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia.Obserwuję i zapraszam do siebie parajulkanormal.blogspot.com mam nadzieję że Ci się tam spodoba. Co powiesz na wzajemną obserwację? Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzeczka jest świetna! sama od dawna już na taką poluje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją :D gorąco polecam!

      Usuń
  18. I'm a really lover of outfit based on black and white and your fringe bag is really nice! Kisses from Italy and thank you for stopping at my blog. I'm very happy for you comment.
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny look :D
    zapraszam do mnie www.madeleineee1994.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń