wtorek, 30 czerwca 2015

dawno dawno temu


Wakacje rozpoczęły się tak jak planowałam - oglądaniem seriali do 4 w nocy. Moją miłość do nich ponownie ożywił 5 sezon GOT, oraz zaostrzył apetyt na kolejne odcinki. Nie mogłam znowu pozwolić sobie na nudny rok oczekiwania, więc postanowiłam zadowolić się innym złodziejem czasu. Wybór padł na "Słodkie kłamstewka"  oraz "Dawno dawno temu". Ten drugi z łatwością skradł moje serce. Pewnie dlatego, że całe życie kochałam bajki. W dzieciństwie mogłam w kółko oglądać "Piękną i Bestie", czy "Królewnę Śnieżkę". Fajna sprawa oglądać ich losy z całkiem innej perspektywy i poznawać ich w ludzkiej odsłonie. Ale kiedyś trzeba wyjść z wirtualnego świata i wczoraj nastąpił ten przełomowy dzień,w którym udało mi się na kilka godzin oderwać od laptopa . Razem z Alicją wybrałyśmy się na szybkie zdjęcia i rowery. Zdecydowałam się na lżejszy/letni look. Bardziej wakacyjny niż ostatnio, Muszę przyznać, że są to chyba jedyne tego typu ubrania znajdujące się w mojej szafie.
















top-hm;  sweter- new yorker;  spodnie- bershka;  buty-fallen;  torebka- vintage;

14 komentarzy:

  1. Generalnie seriale są pożeraczami czasu,oglądam ich niewiele...Fajną masz bluzeczke,lubię wszystko co kwieciste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne i zdrowe włosy, pozazdrościć!
    cudna stylizacja, bluzeczka jest przeurocza! pozdrawiam serdecznie, buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw no i piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz na moim blogu ;)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja, bardzo mi się podobają buty! <3
    Co do seriali to też ostatnio mam faze na oglądanie, jestem na bieżąco z PLL, obejrzałam wszystkie odcinki Pamiętników Wampirów i oczekuję na 7 sezon xD Musze dokończyć The Walking Dead, a jeszcze planuje zacząć Teen Wolf :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak Ty znajdujesz czas na to wszystko, podziwiam :D

      Usuń
  7. Fajny sympatyczny blog.

    Pozdrawiam, Seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta kwiatowa bluzeczka ! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka. Ostatnio przymierzałam w H&M, ale bardziej etniczny wzór. Podoba mi się!!!!
    Zapraszam na mojego bloga, niedługo nowy post :D

    OdpowiedzUsuń